بی رحمی...


عاشق به عشق نرسیده

به سلامتی اونو یارش...منو یادش.....

 

از من خواست حلالش کنم....!!!

 

همان کسی که....

 

با بی رحمی...

 

محبت هایم را حرام کرده بود....!!!

alone_girl.jpg



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت13:48---22 تير 1393
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری یه سوال داشتم شما همونی نبودی که توی بلاگدهی وبلاگ داشتی منم داشتم شاید یادت باشه لینکت بودم جهان احساسات راستی چرا بلاگدهی اینجوری شد؟ به وب من هم بیا
پاسخ: سلام نمیدونم شاید همون بودم. خخخخ


ملیکا
ساعت15:39---27 ارديبهشت 1393
انگار میدان است دلم را میگویم هرکه میرسد دورش میزند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:,| ساعت 19:49| توسط السا| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت